I різновікова група "Калинка"
Індивідуальний план роботи вихователя на Лютий м-ць 2023 (для батьків, діти яких не відвідують ЗДО)
Індивідуальний план роботи вихователя на Січень м-ць 2023р (для батьків, діти яких не відвідують ЗДО)
Індивідуальний план роботи вихователя на період з 10.10 - 14.10 2022 р.
Індивідуальний план вихователя на період з 21.03. - 01.04
Індивідуальний план вихователя на період з 4.04 - 8.04
Індивідуальний план вихователя на період з 11.04 - 29.04
Конспект інтегрованого заняття з ознайомлення з довкіллям та ліплення «Від зернинки до хлібинки» за мотивами казки «Колосок»
Мета: дати уявлення звідки береться хліб, формувати уявлення про послідовну появу хліба на шляху: земля, зерно, колосок, мука, тісто, хліб; виховувати патріотичні почуття до рідної землі, бережливе ставлення до хліба, прищеплювати любов та повагу до професії хлібороба; викликати бажання навчитися самим пекти хліб, розвивати дрібну моторику.
Конспект інтегрованого заняття для дітей середньої групи (4-5 років). (математика та логіка).
Тема: Геометричні фігури – наші друзі.
Мета: вчити дітей уважно слухати вихователя; закріпити назви геометричних фігур, кольори. Розвивати логічне мислення, уважність, уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки. Виховувати спостережливість та старанність
Дидактична гра з логіко-математичного розвитку "Посади квіти на клумбі"
Логіко-математичний розвиток. " Лічба. Більше, менше, порівну."
Продовжувати вчити розуміти поняття «скільки», «порівну», «більше, менше на один», рахувати групи предметів, узгоджуючи іменники з числівниками. Вправляти в кількісній та порядковій лічбі, відносити останній числівник під час лічби до всієї групи перелічуваних предметів, розуміти запитання «який за рахунком?», «котрий?» Закріпити вміння відлічувати предмети за названим числом, співвідносити число і цифру.Вправляти в узгодженні числівників з іменниками.
Природний світ. Тварини весною.
Мета: поширити уявлення дітей про характерні особливості сезонних змін у природі; розвивати вміння орієнтуватися в тваринному світі; встановлювати природний ланцюжок; розвивати уяву; виховувати дбайливе ставлення до тварин.