ЗДО с. Уладівське
Вінницька область, Хмільницький район

«Дитяче експериментування в природі» (за методикою Н. Лисенко)

http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/735ad138a9fa64a2ea3308cb3fc10ae3.docx

Дана інновація є включення екологічного виховання як складової в систему навчально - виховної роботи дошкільного закладу з метою всебічного розвитку дитини, оскільки формування особистості поза світом природи неможливе.

Мета екологічної освіти і виховання - формування системи наукових знань, які закладають основи відповідального та дійового ставлення до навколишнього природного середовища. Зміст навчально-виховної роботи полягає в розкритті перед дітьми багатогранної цінності природи.

Важливо організувати так діяльність дітей, щоб через самостійні відкриття, розв'язання проблемних завдань, різноманітні дії з природними об'єктами вони одночасно оволодівали новими знаннями, вміннями та навичками самостійного набуття. Останнє тісно пов'язане з практичними перетвореннями об'єктів природи, які набувають характеру експериментування, нескладної науково - дослідницької діяльності.

Організовуючи експериментальну роботу за Н.Лисенко, беремо до уваги одну з найважливіших умов її ефективності : нові знання як результат «відкриттів» кожної дитини мають ґрунтуватися на знаннях, раніше нею засвоєних.

Лише за цієї умови задовольняються природна допитливість дитини, її інтерес до навколишнього, а розвиваюча функція навчання і виховання вимальовується через сутність принципу наступності.

Найрозвивальніша діяльність – дослідницька.

Маленькі дослідники

Логін: *

Пароль: *