Уладівський ЗДО
Калинівський район, Вінницька область

Колективний перегляд заняття

На виконання річного плану роботи на 2019-2020 н. р. в нашому ЗДО був проведений колективний перегляд інтегрованого заняття «Подорож чарівної квітки» в групі старшого дошкільного віку (вихователь Яворська С. М.).

На сьогодні конструктор ЛЕГО  є незамінним матеріалом для занять з дітьми у нашому  ЗДО, а вихователь Яворська С. М. вже другий рік працює за напрямком «ЛЕГО-технологія – чарівні цеглинки успіху».За допомогою цеглинок діти здобувають  математичні навики, розвивають мову, знайомляться з довкіллям , малюють цеглинками .

1. Розвиток мовлення                                

 За допомогою цеглинок  різних кольорів повторюємо тему «Овочі», «Фрукти».

        2. Навчання грамоти

 Визначаємо та показуємо за допомогою цеглинок кількість звуків у слові.

 

3. Вправи для розвитку орієнтування у просторі

 Поставимо  цеглинку на праву (ліву) руку, піднімемо  догори.

4. Гра «Яка цеглинка зникла?»

        

5. Формування фонематичного сприйняття

 Відстукування ритму цеглинками.

 

6. Усний рахунок з ЛЕГО

7. Фізкультхвилинки з ЛЕГО

Вихователь під час освітнього процесу  з  ЛЕГО ― партнер дитини, який підтримує, надихає, за потреби допомагає. Він мотивує дитину бути самостійною,спонукає до дій у різні засоби, зокрема власним прикладом.

Вересень   

1.ВІДКРИВАЄМО ТАЄМНИЦІ ЦЕГЛИНОК

МЕТА: вправляти дітей у вмінні розрізняти деталі за формою, кольором , кількістю штирів, формувати сенсорні основи сприймання, розвивати візуальну пам'ять , дрібну моторику рук, уміння розв’язувати проблемні ситуації.

2. ЗАПАМ'ЯТАЙКО

Мета: Вправляти дітей у вмінні розрізняти деталі за формою, кольором, кількістю штирів. Формувати вміння виконувати завдання відповідно до поставленої мети, вміння аналізувати та оцінювати результат своєї роботи, розвивати пам'ять і мислення

3.МЕШКАНЦІ АКВАРІУМА

МЕТА: поглиблювати знання про водоплавних тварин та риб, що можуть мешкати в акваріумі; сприяти розвитку логічного мислення, вміння розмірковувати та аргументувати свою думку; розвивати дрібну моторику рук; виховувати бережливе ставлення до природи.

 

 

ЖОВТЕНЬ

 1. СПРИТНІ РУЧЕНЯТА

Мета: Сприяти вправлянню дітей у розрізненні цеглинок ЛЕГО за кольором, формою. Розвивати спритність, координацію рухів. Виховувати потребу у спільній роботі.

2. ЧАРІВНИЙ МІШЕЧОК

Мета: розвиток дрібної моторики рук, тактильної чутливості у дітей молодшого віку; закріплення назви кольорів; розвиток зорової пам’яті;  розвиток уваги; виховання посидючості.

 3. СМАЧНІ ОВОЧІ

Мета: поповнювати словниковий запас дітей; уточнити в активному словнику назви овочів та їх основні ознаки; вправляти у розрізненні цеглинок ЛЕГО за кольором, знаходженні відповідного кольору та його називанні; формувати сенсорні основи сприймання, вміння порівнювати, класифікувати; розвивати дрібну моторику рук;  виховувати наполегливість під час виконання завдання.

ЛИСТОПАД 

1.ПОБУДУЙ І ОПИШИ

МЕТА: розвивати вміння конструювати моделі з обмеженої кількості цеглинок, спонукати до опису власної моделі, сприяти розвитку творчої уяви, фантазії.

2. ВЕСЕЛА КОМАНДА

МЕТА: розвивати креативність мислення,конструктивні здібності; спонукати до складання описових розповідей моделей; виховувати бажання працювати в колективі , терплячість під час виконання завдання ; закладати основи для розвитку механізму саморегуляції та самоконтролю; удосконалювати моторику,  координацію рухів.

3 .ЩОБ ДО ЗІРОК ЗЛІТАТИ, ТРЕБА РАКЕТУ ПОБУДУВАТИ

МЕТА: розширювати й закріплювати уявлення дітей про природу Космосу і освоєння його людиною ; розвивати творчу уяву, розповідне та описове мовлення, основи логічного мислення, здатність до порівняння, аналізу, синтезу і класифікації; формувати вміння дружно гратися у спільні ігри, бажання досягти спільного результату.

 

             Грудень

 1. МАЛЕНЬКІ ФАНТАЗЕРИ

Мета: розвивати  мовленнєву  ініціативу , образне мислення , творчу уяву, зв’язне мовлення, стимулювати креативність дітей , розвивати дрібну моторику рук, уміння розв’язувати проблемні ситуації.

2.КОЛЬОРОВІ ПЕРЕГОНИ

Мета:  удосконалювати  навички  ходьби  та  бігу;  розвивати спритність  і вміння діяти за сигналом.

3.НОВОРІЧНА ЯЛИНКА ДОШКІЛЬНЯТ

Мета: Ознайомити дітей з традицією прикрашати новорічну ялинку іграшками, гірляндами-ЛЕГО. Розвивати уяву дітей, вчити бачити ялинкові прикраси (ЛЕГО). Конструювати  новорічну гірлянду з різнокольорових цеглинок ЛЕГО, чергуючи їх за кольором в заданому порядку. Вчити працювати спільно, погоджуючи свої дії з діями дітей групи. Демонстраційний і роздавальний матеріал:картинки із зображенням новорічного свята, штучна ялинка. Заготовки квадратів зеленого кольору 30x60 см, цеглинки ЛЕГО.

Січень

1.ВЕСЕЛІ ЧЕРВЯЧКИ

Мета: вправляти у виконанні  завдань з урахуванням обов’язкової умови , розвивати логічне мислення та вміння працювати разом, вчити узгоджувати свої дії з діями товаришів , розвивати дрібну моторику рук.

2. КОЛЬОРОВА РОЗВАГА.

Мета: розвивати вміння порівнювати ; удосконалювати вміння лічити , співвідносити кількість з відповідною цифрою; розвивати увагу , мислення;виховувати самостійність, наполегливість, зосередженість.

3. МИ ВИНАХІДНИКИ.

Мета: формувати в дітей основи економічної грамотності, навички раціонального використання предметів; розширювати знання про товари та товарно –грошові  відносини, джерела рекламування та види реклами; спонукати знаходити різні способи розв’язання завдання; розвивати основи критичного мислення, уяву, фантазування, креативність, ініціативність; виховувати наполегливість, дружні стосунки; спонукати до презентації власного винаходу.

 

ЛЮТИЙ

1.ЧУДОВІ ВІЗЕРУНКИ

Мета: закріплювати знання дітей про колір,форму цеглинок, ознайомити з поняттям « візерунок», вправляти у викладенні візерунків; розвивати зорову пам'ять , спостережливість, вміння орієнтуватися на площинні; виховувати естетичний смак та вміння отримувати насолоду від виконання проблемних завдань.

2.ВЕСЕЛІ ФІГУРКИ.

Мета: закріплювати знання про геометричні фігури, вправляти у зіставленні геометричних фігур з формами реальних предметів; розвивати спритність, увагу, координацію рухів; виховувати інтерес до рухової діяльності з цеглинками.

3. СНІГОПАД У МІСТІ.

Мета: закріплювати назви деталей конструктора; продовжувати розширювати знання про різні види транспорту; спонукати висувати припущення та намагатися знаходити різні способи виконання завдання; розвивати основи критичного мислення;уяву, фантазію;виховувати наполегливість, дружелюбність; спонукати дітей до презентації власної конструкції.

 

 

Логін: *

Пароль: *